اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اهداف پاکسان این مجموعه را به تعالی رسانده است

دکتر شاهین فرهنگ در جمع کارکنان شرکت پاکسان:

پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: همایش طراحی آینده و زندگی هدفمند برای کارشناسان شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش پاکسان نیوز، به منظور آشنایی کارشناسان، مسئولین و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت پاکسان با مقوله هدف گذاری در زندگی شخصی و شغلی، سمینار آموزشی«طراحی آینده، زندگی هدفمند» برگزار شد.

در ابتدای این همایش پورصدیق رئیس برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت پاکسان با بیان اینکه عصر حاضر عصر عدم قطعیت است گفت: رقابت های فردی، اجتماعی، اقتصادی در جوامع بشری موج می زند از این رو سازمان های یادگیرنده در این رقابت مزیت پایدار قلمداد می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در همه ابعاد زندگی افزود: شرکت پاکسان جهت پی ریزی و برنامه ریزی آموزشی گام های جدی برداشته و تاکنون توانسته در جهت توسعه و ارتقاء دانش پرسنل خود اقدامات اساسی انجام دهد.

رئیس برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش ضمن اشاره به اهداف واحد آموزش خاطرنشان کرد: واحد آموزش پاکسان نیز در راستای اجرای برنامه ها، اهداف و رسالت خود تلاش دارد تا سمینار ها و دورههایی که برگزار می کند تمامی واحدها و همه سطوح سازمانی را در بربگیرد.

این همایش با قرائت پیام مدیرعامل شرکت پاکسان ادامه یافت. در متن پیام هوشنگ بالازاده مدیرعامل پاکسان آمده است:

«همکاران گرامی حاضر در همایش، با سلام

با عنایت پروردگار و تلاشهای خالصانه مجموعه کارکنان شرکت معظم پاکسان اعم از مدیران و رؤسا، کارشناسان و سرپرستان، کارمندان و کارگران عزیز، خوشبختانه سازمان ما مسیر تعالی و شکوفایی خود را در پهنه کشور جمهوری اسلامی ایران همچنان با صلابت طی نموده و در ادامه آینده ای درخشان رقم خواهد زد.

بی شک، ارتقاء روز افزون سطح دانایی و مهارتی نیروی انسانی شرکت در سالهای اخیر، با توفیق الهی، برنامه ریزی و اقدامات فکورانه همکاران زحمتکش در حوزه منابع انسانی و آموزش، میسر و دست یافتنی شده است که نتیجه آن تربیت سرمایه های انسانی کارآمد و بهره ور در خدمت سازمان عزیزمان خواهد بود.

امید است در فرصت مغتنم پدید آمده در این همایش و دیگر برنامه های توسعه ای و آموزشی که همواره از سیاست گذاری استراتژیک و حمایت مدیریت ارشد شرکت برخوردار می باشد، شرایط مطلوب در سایه تعامل بالنده شرکت کنندگان محترم فراهم شود.»

سپس سخنران این همایش، دکتر شاهین فرهنگ دانش آموخته دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد امریکا و موسس خانه تحول ایران به داشتن هدف در زندگی اشاره کرد و در این خصوص گفت: انسانها دو دسته اند کسانی که آمده اند در دنیا گشتی بزنند و بروند و افرادی که در زندگی هدفی دارند و تلاش خود را برای دستیابی به این هدف متمرکز می کنند.

در ادامه استاد فرهنگ به اهمیت هدفمند بودن در زندگی و کار اشاره کرد و افزود: بی شک شرکت بزرگی مثل پاکسان نیز برای خود هدف دارد چرا که اگر این مجموعه هدفمند نبود جزء شرکتهای برتر ایران محسوب نمی شد و در زمره شرکتهایی قرار داشت که بود و نبودشان در عرصه تولید و اقتصاد فرقی به حال جامعه نمی کند.

وی به آماری اشاره کرد که نشان می دهد 97% جمعیت جوامع نمی دانند که چه هدفی در زندگی دارند و در این خصوص خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد می دانند که چه چیزی نمی خواهند ولی نمی دانند که چه چیزی می خواهند و این همچون نشستن در اتومبیل روشنی است که راننده ای ندارد و کسی نمی داند که باید آن را به کجا ببرد.

دکتر فرهنگ، مقصد، آرزو و هدف را سه عبارت کلیدی برای داشتن زندگی خوب معرفی کرد و با تعریف مفهوم هر یک از این کلمات یادآور شد: مقصد، خواسته و دورنمای ما در زندگی است که می خواهیم به سمت آن حرکت کنیم اما نباید فراموش کرد که مقصد به خودی خود دست یافتنی نیست و باید مقدمات دستیابی به آن فراهم شود.

او که در جمع کارشناسان، مسئولین و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت پاکسان صحبت می کرد در تعریف آرزو عنوان نمود: آرزو یعنی خواب و خیال دست نیافتنی اما هدف خواسته ای دقیق و روشن است و بارها بعد از اعلام، ذهن ما با آن درگیر می شود

به گفته وی اگر ندانی که چه چیزی در زندگی می خواهی قاعدتا به چیزی نیز نمی رسی.

دکتر فرهنگ در خاتمه تاکید کرد: انسانها و افراد موفق هرگز تسلیم نمی شوند و انسانهایی که تسلیم می شوند موفق نمی شوند.

شایان ذکر است این مراسم روز پنجشنبه بیست و ششم آذرماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور جمع کثیری از کارشناسان، مسئولین و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت پاکسان برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.