اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

حمایت از صنایع راه نجات از رکود و تورم است

الهوردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی؛

۱۰۳۶۴۷_origپایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: الهوردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی ، صنایع کشور را فرسوده خواند و گفت: در حال حاضر ماشن آلات تولیدی و صنایع ما مشکل دار و فرسوده هستند و به دلیل تحریم هایی که در این سال ها گریبانگیر ما بوده از تکنولوژی های روز دنیا فاصله دارند.

وی حرکت به سوی علم را یکی از راه های خروج از رکود صنایع عنوان کرد و افزود: برای حضور در عرصه رقابتی و بازارهای جهانی، قبل از هرچیز باید این صنایع فرسوده به روز شده و از این وضعیت خارج شوند تا بتوانیم به سمت تلکنولوژی های هایتک و دانش بنیان حرکت کنیم.

به گزارش پاکسان نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به طرح برجام اشاره کرد و یادآور شد: باید از فرصتی که برجام در اختیار ما قراaر می دهد در جهت به روز کردن صنایع استفاده کنیم و این یک فرصت به عنوان یک مسیر میانبر است که جهت بهبود وضعیت صنایع از آن می توان سود برد.

او به مشکلات صنایع شوینده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: صنایع شوینده نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به دلیل مشکلاتی تامین مواد اولیه، این صنایع در سالهای اخیر با مشکلات فراوانی روبه رو بوده اند اما این صنعت نیز با توجه به اینکه صنعتی اشتغالزا، سودآور و ارزآور است و با عنایت به مواد خامی که در کشور، جهت استفاده در این صنعت وجود دارد باید مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند.

دهقانی ضمن اشاره به وضعیت تولید و صنعت در پساتحریم گفت: متاسفانه در کشور ما آنچه که بیش از هرچیز به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده خام فروشی است. باید از این وضعیت فاصله بگیریم و مواد خام و اولیه را با قیمت مناسب در اختیار صنایع قرار دهیم تا هم رونق تولید رقم بخورد و هم اینکه از خروج سرمایه از کشور جلوگیری کنیم.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی حرکت به سوی سرمایه گذاران خارجی را مرهمی بر زخمهای صنایع عنوان کرد و افزود: ضمن هوشمندی و در نظر گرفتن منافع ملی، استفاده از شرکای خارجی و تشویق سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور و تسهیل قوانین به منظور تشویق سرمایه گذاری و... می تواند زمینه برون رفت صنایع از رکود را فراهم کند و مجددا چرخهای صنعت را به گردش درآورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر حمایت های مجلس از صنایع اشاره کرد و تاکید کرد: مجلس هرجا که لازم باشد به منظور حمایت از صنایع ورود می کند تا سرمایه گذاری ها تسهیل شده و اقتصاد از وضعیت فعلی خارج شود تا زمینه اشتغال و تولید مجددا فراهم شود.

به گفته وی مجلس پیوسته بسته اقتصادی دولت،‌ راهکارهای ایجاد اشتغال و توجه ویژه به معادن و زمینه های سرمایه گذاری خارجی را رصد کرده و حمایت های صورت گرفته را بررسی می کند تا بتواند به صنعت کشور کمک کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تزریق پول به بخش صنعت تورم‌زا نیست، افزود: اکنون که در شرایط رکود اقتصادی به سر می‌بریم و محصولات روی دست تولیدکنندگان باقی مانده است، حمایت از صنایع تنها راه نجات است.

الله وردی دهقانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پاکسان نیوز با انتقاد از عدم پرداخت یارانه بخش صنعت، اظهار داشت: در بودجه سال گذشته تصویب شد که درصدی از درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی به بخش صنعت اختصاص یابد، اما متاسفانه در عمل محقق نشد و صنایع همچنان با کمبود منابع مالی مواجه هستند.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: دولت‌ها در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بیشتر، پرداخت نقدی به مردم را در اولویت قرار دادند و همین موجب شد تا بخش صنعت مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

به گزارش پاکسان نیوز، وی، حمایت از صنایع را یکی از راه‌های برون رفت از اقتصاد بیمار کشور دانست و تاکید کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از رهگذر رونق و رشد تولید و صنعت رفع می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه تزریق پول به بخش صنعت تورم ‌زا نیست، افزود: در شرایط کنونی که در وضعیت رکود اقتصادی به سر می‌بریم و محصولات روی دست تولیدکنندگان مانده است، حمایت از صنایع تنها راه نجات است.

به گفته او کوچک کردن دولت و حرکت به سمت خصوصی شدن صنایع گوناگون می تواند کمک شایانی به وضعیت اقتصادی کشور کند ضمن اینکه باید به جذب مشارکت خارجی در تولید نیز فکر کرد تا بتوان صنایع و ماشین آلات را به روز کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در خاتمه تاکید کرد: تزریق اعتبار به بخش‌های صنعتی افزایش ظرفیت‌های شغلی را به دنبال خواهد داشت و صرف پروژه‌های تولیدی صنایع و تهیه مواد اولیه می‌شود که نه تنها موجب ورشکستگی نمی‌شود، زمینه‌های تاسیس صنایع جدید را نیز فراهم می‌کند.

خمیردندان جدید هتلی پونه به بازار آمد

پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: خمیردندان پونه هتلی ۱۰ گرمی در کنار خمیردندان های هتلی پونه ۶ گرمی ، به منظور تکمیل سبد محصولات هتلی به جمع محصولات با کیفیت ایرانی پیوست .

به گزارش پاکسان نیوز به نقل از واحد بازاریابی شرکت پاکسان، این محصول دارای فرمولاسیون خمیردندان سیلیکایی است و در تیوبهای ۵ لایه پلاستیک تولید می شود .

خمیردندان پونه جزو مرغوبترین و بهترین محصولات داخلی است که ضمن کیفیت و بسته بندی متنوع و شکیل، دارای گواهینامه های کیفیت از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر است.

شرکت پاکسان همواره در تلاش است تا محصولات باکیفیت مناسب و قابل رقابت با تولیدات خارجی و برندهای شناخته شده را تولید و به مصرف کنندگان تقدیم کند .


شرکت گلتاش با تولید خمیردندانهای با گرم های متنوع و مختلف۱۳۴، ۸۰، ۷۰، ۱۰ و۶ گرمی سعی دارد تا تمام نیازهای مشتریان را پوشش داده و محصولات هتلی با کیفیت را در اختیار هتل ها ، مهمانسراها ، بیمارستان ها و سایر مراکز عمومی قرار دهد .

اولین محموله صادراتی پودر پوشDLX به کشور عمان ارسال شد

مدیرعامل پاکسان:

پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: اولین محموله محصولات پاکسان به کشور عمان صادر شد.

به گزارش پاکسان نیوز، در راستای افزایش صادرات محصولات پاکسان، اولین محموله حاوی پودر دیلاکس به کشور عمان صادر شد.

مهندس هوشنگ بالازاده مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: با رایزنی هایی که واحد بازاریابی خارجی شرکت پاکسان انجام داد موفق شدیم تا این محموله 100تنی را به کشور عمان صادر کنیم و این کار بزرگی است که جای تقدیر دارد.

وی این اقدام را در راستای مراودات تجاری ایران و عمان بسیار ضروری خواند و افزود: باتوجه به قدمت و کیفیت محصولات پاکسان بی شک ارسال این محموله مقدمه و فتح بابی در جهت صادرات بیشتر به این کشور است.

مدیرعامل پاکسان عمان را بازار جدیدی برای محصولات این شرکت معرفی کرد و یادآورشد: با افزوده شدن کشور عمان به بازارهای صادرات محصولات پاکسان، واحد بازاریابی خارجی این مجموعه موفق شد شمار کشورهای مقصد صادرات پاکسان را به 15 کشور افزایش دهد.

بالازاده پایان تحریم ها را فرصت مناسبی برای حضور ایران در دیگر کشورها دانست و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن برجام این امید را داریم که حجم مبادلاتمان افزایش یافته و بتوانیم حضور طولانی مدتی در دیگر کشورها داشته باشیم و مبادلات با سرعت و حجم بیشتری صورت بگیرد.

این محموله حاوی 100 تن پودرپوش در بسته بندی 20 کیلویی است که به کشور عمان برای اولین بار صادر شد.