اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

وایتکس مری را سوراخ می‌کند

رئیس انجمن پزشکان کودکان با توصیه به والدین برای قرار ندادن مواد شوینده به ویژه سفیدکننده‌ها در لیوان، سوختگی و سوراخ شدن مری را ناشی از خوردن این مواد عنوان کرد.
غلامرضا خاتمی، با بیان اینکه خوردن مواد شوینده و لوله‌بازکن‌ها بین کودکان شایع است، اظهار داشت: برخی مواد شوینده مانند وایتکس به صورت تصادفی توسط کودکان خورده و موجب سوختگی مری و سوراخ شدن آن می‌شود. 
 
وی افزود: مصرف این مواد می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای کودک ایجاد کند که مهم‌ترین آن تنگی مری است. 
 
این فوق تخصص گوارش کودکان تصریح کرد: استفراغ، بی‌اشتهایی، دل‌درد، آب‌ریزش دهان و بی‌تابی جزو علائم کودکانی است که مواد شوینده مصرف کرده‌‌اند. در واقع دل درد و استفراغ جزو علائم اولیه است که در طی آن کودک به علت التهاب و سوختگی مری از غذا خوردن امتناع می‌کند هرچند ممکن است بتواند مواد آبکی را بخورد. 
 
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: کودکانی که می‌توانند صحبت کنند پس از خوردن این مواد به والدین خود می‌گویند که مواد شوینده خورده اند اما کودکانی که هنوز به مرحله تکلم نرسیده‌اند نمی‌توانند این مسئله را ابراز کنند. 
 
رئیس انجمن پزشکان کودکان خاطرنشان کرد: توصیه می‌‌شود والدین مواد شوینده به ویژه سفیدکننده‌ها را که ظاهری شبیه آب دارند از دسترس کودکان خارج کرده و از قرار دادن آنها در لیوان و ظروف غذا بپرهیزند. همچنین در صورت بلع این مواد باید کودک را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی برسانند تا اقدامات درمانی لازم انجام شود. 

آغاز به کار همزمان چهار نمایشگاه بین المللی تخصصی کالا و خدمات در مشهد

ه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد گفت: دهمین نمایشگاه برق الکترونیک و صنایع وابسته، دهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع لاستیک و پلاستیک، هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی رنگ و رزین، پوشش های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت ها و ششمین نمایشگاه تخصصی شوینده ها، مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات وابسته، دیشب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا شدند.

محمد جواد حمید افزود: 290 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه ها در معرض دید عموم قرار داده اند.

او گفت: 200 شرکت از کشور های هند، ایتالیا، ترکیه، نمایندگی هایی از چین و همچنین چند هیات تجاری از کشور های بلژیک، روسیه، افغانستان، پاکستان و هند نیز در نمایشگاه های صنایع لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین، محصولات بهداشتی و ماشین آلات حضور یافته اند.

محمد جواد حمید گفت: شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه برق، الکترونیک و صنایع وابسته از استانهای تهران، خراسان رضوی، مازندران، مرکزی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، قم، البرز و گلستان هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد ادامه داد: این شرکت کنندگان داخلی در زمینه های برق، اتوماسیون، سیم و کابل، روشنایی، کلید و پریز، ژنراتور و ترانسفورماتور، مقره، انرژی های نو و تجدید پذیر، خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارند.

این نمایشگاه ها تا 29 شهریور همه روزه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه مندان هستند.

حذف مواد رنگی و معطر از شوینده‌های خانگی

چند روز پیش دکتر هدایت حسینی، مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی شرکت‌های تولید‌کننده انواع مایعات اسیدی و قلیایی قوی همچون انواع جرم‌گیر، سفید‌کننده، لوله‌بازکن و محصولات مشابه را ملزم کرد رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب در بسته‌بندی این محصولات به کار نبرند و در این مایعات از اسانس‌های معطر استفاده نکنند و از قفل کودک در درپوش مایعات سوزاننده استفاده شود و دلیل این الزام اصولی هم آمارهایی بود که برخی بیمارستان‌های تخصصی در مورد مصرف مایعات اسیدی و قلیایی توسط کودکان به دلیل داشتن رنگ‌های محرک و اسانس‌های معطر گزارش شده بود.

لازم است بدانید

علاوه‌بر مواد نفتی و حشره‌کش‌ها، اغلب شوینده‌های خانگی از مایع ظرفشویی گرفته تا سفیدکننده و جرم‌گیر و لوله‌بازکن حاوی درصدهای مختلف مواد اسیدی و قلیایی هستند که اگر وارد دستگاه گوارش شوند می‌توانند مخاط و دیواره مجرای گوارشی را از دهان گرفته تا مری و معده و روده سوزانده و تخریب کند ضمن این که مصرف مقادیر نسبتا کمی از آن بخصوص در کودکان منجر به مسمومیت‌های شدید گوارشی با علائمی چون درد شدید شکم، استفراغ، اسهال، تشنج و در نهایت بی‌هوشی می‌شود. همچنین عوارض پوستی و تنفسی مواجهه با این مواد را نباید از یاد برد. در نتیجه نگهداری انواع مواد پاک‌کننده و شوینده خانگی باید در جایی دور از دسترس کودکان باشد‌. اما اگر کودک مواد شوینده را خورد چه باید کرد؟ موضوعی که به آن خواهیم پرداخت.

چگونه آمار بازدید سایت را افزایش دهیم؟

چگونه آمار بازدید سایت را افزایش دهیم؟

روزنامه دنیای اقتصاد –  سیدساجد متولیان: مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می‌کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما برای فروش محصولاتتان تعیین‌کننده است.
در این مقاله ۶ راه که از طریق آنها می‌توانید آمار بازدید از سایتتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، معرفی شده است:

۱) یک سایت ارزش‌محور ایجاد کنید: شاید بدانید که امروزه محتوا (Content) به شکل جدید بازاریابی موتورهای جست‌وجو تبدیل شده است. تخمین زده می‌شود بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها یک راهبرد تولید محتوا را به‌کار می‌گیرند اما تنها ۳۲ درصد از آنها واقعا احساس می‌کنند که راهبرد اثربخشی را در پیش گرفته‌اند. حقیقت آن است که بازاریابی محتوا همچون یک حیوان رام‌نشدنی است. برای کسانی که از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنند، تولید محتوا کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. یک سایت درست کنید، تعدادی عکس داخل آن بگذارید و ایده‌هایی را در آن منتشر کنید و در این زمان سایت شما آماده است اما کار واقعا به این سادگی نیست. شرکت‌ها باید محتوایی هدفمند و با کیفیت بالا ایجاد کنند که به نتایجی که در پی آن هستند منجر شود.

چگونه آمار بازدید از سایت را افزایش دهیم؟

یکی از رازهای بازاریابی قدرتمند محتوا آن است که مشتری خود را به یک قهرمان تبدیل سازید. برای مثال، مشتریانتان را پیدا کنید و داستان‌های آن را بشنوید. از آنها بپرسید چطور شد که از بین تمام محصولات موجود در بازار، محصول شما را برگزیده‌اند، نام تجاری (Brand) شما برای آنها چه مفهومی دارد و چه احساسی به آنها می‌دهد. تصور کنید از طریق قرار دادن مشتریانتان در مرکزیت امور و دریافت نظرات و تجارب آنها، تا چه اندازه می‌توانید محتوای معنی‌دار و شخصی‌سازی شده برای سایتتان تولید کنید.

۲) از محصولات خود ویدئو تهیه کرده و روی سایتتان قرار بدهید: تهیه ویدئوهای تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند برای فروش است که اطلاعات درست را در زمان درست برای خریدار فراهم می‌آورد. مثلا نگاهی به سایت ۶pm.com بیندازید. تقریبا تمامی کفش‌های تولیدی آنها دارای یک ویدئو است که در حال نشان دادن فردی است که آن کفش را به پا دارد. دو راه برای منتشر کردن ویدئو روی سایت خود پیش رو دارید. راه اول آن است که ویدئو را روی سایت خودتان بارگذاری کنید. این روش برای شرکت‌هایی که به دنبال آن هستند تا سایتشان از نظر میزان بازدید از ویدئوها در رتبه بالاتری قرار بگیرد، عالی است.

در این صورت بهتر است حجم و کیفیت ویدئو را به صورت بهینه انتخاب کنید تا برای کاربران راحت‌تر نمایش داده شود. روش دوم این است که از سایت‌هایی که امکان بارگذاری ویدئو بر روی آنها وجود دارد استفاده کنید. مزیت روش دوم این است که با توجه به اینکه ویدئو روی سایت دیگری بارگذاری شده است، زمان بالا آمدن سایت شما افزایش نخواهد یافت.

۳) دامنه‌هایی که شبیه به نام سایت شما هستند را خریداری کنید: این یکی از راهبردهایی است که توسط اغلب صاحبان کسب‌وکار آنلاین نادیده انگاشته می‌شود. بیشتر شرکت‌ها بر خریدن انواع پسوندها نظیر net. و org. و… متمرکز هستند اما اغلب یادشان می‌رود دامنه‌هایی را که شبیه نام سایت آنها هستند و غلط املایی دارند خریداری کنند.

۴) در شبکه‌های اجتماعی به صورت هدفمند حضور یابید: حضور در شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان کسب و کار آنلاین مثل آب خوردن است، اما اغلب ضعیف اجرا می‌شود. اگر فقط یک چیز در این زمینه باید درک شود آن است که نباید از فضای شبکه‌های اجتماعی صرفا برای هدایت مشتری به سایت فروش استفاده کرد، بلکه باید از آن برای افزایش آگاهی در مورد محصول و گسترش ارتباط با مشتریان استفاده کرد. شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان سایت‌های تجارت الکترونیک فرصتی هستند که می‌توانند از طریق آنها با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. بازهم نیاز است تا از مشتریان خود قهرمان بسازید.

چگونه آمار بازدید از سایت را افزایش دهیم؟

از این خجالت نکشید که از آنها سوال بپرسید، دغدغه‌هایشان را دریابید و واقعا برای آنها اهمیت قائل شوید. وقتی مشتریانتان بفهمند شما واقعا به آنها اهمیت می‌دهید، آنگاه آنها نیز شروع می‌کنند تا واقعا برای شما اهمیت قائل شوند. از این طریق، آمار بازدید سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس به موتور جست‌وجوی گوگل متصل است. گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها و صفحات اینترنتی از بازخوردهای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ایجاد یک شبکه قدرتمند از کاربران که واقعا با پست‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند احتمال اینکه پست‌های وبلاگ یا صفحات مربوط به فروش محصولات شما را در نتایج جست‌وجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار دهد، افزایش خواهد داد.

۵) از ابزارها و برنامه‌های کاربردی موجود برای ارتقای محصولتان کمک بگیرید: ابزارهای جدیدی وجود دارند و هر روزه عرضه می‌شوند که می‌توانند به تلاش‌های شما برای فروش آنلاین محصولاتتان کمک کنند. یکی از آنها که من آن را آخرین فناوری موجود برای استفاده در تجارت الکترونیک می‌دانم، سایت Liketoknow.it است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های اینستاگرامشان را به محصولات تجاری تبدیل کنند.

۶) کاربران را ترغیب کنید که نظراتشان را راجع به محصولاتتان در سایت بیان کنند: اغلب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین امکان قرار دادن نظرات کاربران روی سایتشان را دارند اما بسیاری از آنها از این راهبرد درست استفاده نمی‌کنند. آیا می‌دانید بیش از ۸۸ درصد مشتریان به نظرات کاربران قبلی در مورد محصولات به اندازه پیشنهادهای شخصی اعتماد می‌کنند؟ هرکدام از نظرات ثبت شده کاربران در سایت شما، تاثیر شگرفی بر تصمیم به خرید مشتریان کنونی شما دارد. سوال اینجاست که این چگونه بر افزایش آمار بازدید از سایت موثر است؟

چگونه آمار بازدید از سایت را افزایش دهیم؟

ابتدا باید توجه داشته باشید که نظرات کاربران یک محتوای منحصربه‌فرد و مرتبط است، دوم اینکه نظرات کاربران صفحات استاتیک سایت شما را به‌روز و تازه نگه می‌دارد و موتورهای جست‌وجو به صفحاتی که به‌طور مداوم مطالبشان به‌روز می‌شود علاقه نشان می‌دهند. سوم اینکه افرادی که وقت می‌گذارند و راجع به محصولی نظر می‌دهند همان‌هایی هستند که وقت صرف می‌کنند و تجارب خود را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند. درج نظرات کاربران باعث می‌شود تا صفحات مربوط به محصولات شما شانس بیشتری برای دستیابی به رتبه بالاتر در موتورهای جست‌وجو داشته باشند و با مشتریان ارتباط اجتماعی برقرار کنند.  نکات فوق تنها تعداد اندکی از راه‌های متعددی است که می‌توانید از طریق آنها آمار بازدید از سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید و البته اینها همان مواردی هستند که اغلب مورد غفلت واقع می‌شوند. به طور مداوم تلاش‌های خودتان را مورد پایش قرار دهید و همواره به دنبال راه‌های جدیدی برای ارزش‌آفرینی برای مشتریانتان باشید.