اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

استفاده غیرمجاز نمک در برخی محصولات شوینده

مدیرعامل شرکت پاکسان از وجود نابسامانی در قیمت‌گذاری پودر شوینده خبر داد و گفت: برخی شرکت‌های تولیدکننده از نمک طعام در تولید پودر شوینده استفاده می‌کنند که به ضرر مصرف‌کننده است و باعث آسیب‌ دیدن البسه می‌شود. هوشنگ بالازاده مدیرعامل شرکت پاکسان در یک نشست خبری در مورد نابسامانی موجود در قیمت‌گذاری پودر شوینده با بیان اینکه عمده اختیارات در مورد قیمت‌گذاری پودر شوینده به انجمن صنایع شوینده واگذار شده است، اظهار داشت: برای ما جای تاسف است که بگوییم برخی کالاهای جدید با عنوان استفاده از ترکیبات جدیدتر یا آنزیم بیشتر به سمت قیمت‌گذاری‌های مختلفی می‌روند که البته در چنین شرایطی بهترین داور در مورد کیفیت محصولات شوینده مصرف‌کنندگان هستند.وی توضیح داد: شاخص‌ دستگاه‌های نظارتی برای کیفیت محصولات شوینده، شاخص پاک‌کنندگی است که تولیدات داخل باید از حداقل‌های تعیین شده در این زمینه برخوردار باشند، اما به نظر می‌رسد این شاخص‌ به تنهایی کافی نیست.وی افزود: به همین دلیل در انجمن صنایع شوینده بحث‌هایی در این مورد مطرح شده تا ترکیبی از این شاخص و شاخص مواد اولیه کالا مدنظر قرار گیرد و به این ترتیب با کالاهای بی‌کیفیت برخورد خواهد شد. بالازاده همچنین از مصرف نمک طعام در برخی تولیدات پودر شوینده خبر داد و گفت: متاسفانه برخی تولیدکنندگان به دلیل شرایط بد رقابت بازار، نمک طعام را به محصولات خود اضافه می‌کنند که این مسئله مورد اعتراض انجمن صنایع شوینده قرار گرفته و امیدواریم به زودی با متخلفان برخورد شود.
تقدیر بانک مرکزی ازمدیرعامل بانک پارسیان
قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی ج.ا.ا به دلیل اقدامات موثر صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در امر نیل به اهداف مقدس نظام و خدمت رسانی به جوانان و محرومین جامعه از مدیر عامل بانک پارسیان قدردانی کرد.به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، اکبر کمیجانی، قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی ج.ا.ا از اقدامات موثر صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در سال 93 پیرو تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مسئولان اجرایی نظام بر حمایت و تسهیل امر قرض الحسنه ازدواج جوانان و همچنین در حمایت از اقشار ضعیف جامعه و نقاط محروم و کم برخوردار کشور از همکاری، همراهی و تلاش‌های ارزشمند، مدیرعامل بانک و مسئولان صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان قدردانی و تشکر کرد.
تحلیل دکتر همتی از بازار پول و سرمایه
دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران طی گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین به بررسی و تحلیل وضعیت فعلی 
بازار پول و سرمایه و رابطه آن با بخش واقعی اقتصاد پرداخت. وی افزود: در اقتصاد چهار بازار کالا و خدمات، کار، پول و سرمایه وجود دارد که اصطلاحاً دو بازار اول را بخش واقعی و بازارهای پول و سرمایه را بخش اسمی می‌نامند. دریک شرایط طبیعی این دو بخش باید به یکدیگر کمک کنند. با این حال نحوه تعامل و ارتباط این دو بخش از اقتصاد همواره و در تمامی کشور‌ها جزو موضوعات اساسی و کلیدی است. پرسش اصلی هم این است که بخش واقعی باید در خدمت بخش اسمی اقتصاد باشد یا برعکس؟ اهمیت شناسایی صحیح 
حرکت باعث شده تحقیقات فراوانی درباره تعامل بخش‌های واقعی و اسمی اقتصاد انجام بگیرد و نتایج متفاوتی نیز به‌دست آمده است. بازار سرمایه در همه جای دنیا به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ بازار نقدی و بازار بدهی. در ایران بازار بدهی بسیار کوچک است ولی در دنیا بیش از 70 درصد بازار سرمایه را بازار بدهی تشکیل می‌دهد.
برگزاری اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال 
دبیر نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال از تقدیر 57 مدیر برتر در عرصه‌های فرهنگ، اقتصاد، صنعت و تجارت در 17 بهمن ماه امسال خبر داد. طهمورث حسنقلی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دبیرخانه نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با توجه به سیاست‌های کلان اقتصادی دولت تدبیر و امید مبنی بر اهمیت جایگاه مدیریت در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در نظر دارد بزرگترین رویداد مدیریتی کشور در سال 94 را برگزار کند.وی گفت: این اجلاس با هدف اشاعه الگوی مدیریت اسلامی - ایرانی با حمایت و همکاری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سایر دستگاه‌های مرتبط 17بهمن‌ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی صدا‌و‌سیما برگزار می‌شود. 

 

Image result for ‫پاکسان‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.