اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

اخبار صنایع شوینده ، آرایشی و بهداشتی

معرفی اخبار سلامت خانواده

رئیس تحقیقات بازار شرکت پاکسان؛

پاکسان برای رضایت مشتریان همه ابزارها را به خدمت گرفته

 jafakesh2

به گزارش پاکسان نیوز، شهناز جفاکش با بیان این مطلب که ماموریت شرکت پاکسان تامین محصولات متنوع و با کیفیت برای پاکیزگی و سلامت خانواده با رویکرد جلب وفاداری مشتریان است گفت: باتوجه به دستیابی به اهداف استراتژی و بهینه سازی ارتباط با مشتریان، اجرا و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دنبال می شود.

رئیس تحقیقات بازار پاکسان با برشمردن اهداف این شرکت در خصوص مفهوم واژه CRM یادآورشد: این کلمه مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهکاری است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود.

وی در خصوص اهمیت راهبردی این واحد گفت: رابطه قوی با مشتریان، مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است. تکنولوژیهای بسیاری در قالب مدیریت ارتباط با مشتری و CRM ارائه شده اند اما داشتن تصویری از CRM به عنوان مجموعه ای از تکنولوژی نیز نادرست است.

به گفته رئیس تحقیقات بازار شرکت پاکسان، می توان CRM را به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم.

جفاکش ضمن تشریح دلایل حرکت سازمان به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری افزود: استفاده از روابط جاری با مشتری‌های فعلی، برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها، معرفی و مشخص کردن شیوه ها و فرآیندهای فروشی که بیشتر تکرار می شوند، پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان، ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریاب که به کاهش هزینه‌ها و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شودو... از عمده اهداف این واحد در مجموعه پاکسان است.

وی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را ابزاری مفید در جهت شناسایی پیوسته و ساختار یافته نیاز و خواسته مشتریان در سطوح مختلف دانست و تاکیدکرد: در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات شرکتهای گروه پاکسان و افزایش میزان رضایتمندی و همچنین افزایش وفاداری مشتریان محصولات شرکتهای گروه پاکسان خواهد بود .

رئیس تحقیقات بازار شرکت پاکسان در ادامه خاطرنشان کرد: با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر درآمد را افزایش داد. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شده و مشتریان جدیدی جذب شوند.

به گفته جفاکش سازمان‌های موفق، روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود دهند را به کار می گیرند. چراکه مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است.

وی در توضیح ابزارهای ارتباط مشتریان با شرکت پاکسان تصریح کرد: مشتریان محصولات شرکتهای گروه پاکسان، می توانند از کانال های مختلف، با بخش ارتباط مردمی شرکت پاکسان، تماس حاصل نموده و شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند و اطمینان داشته باشند که کارشناسان این بخش در اسرع وقت به نظرات آنها رسیدگی خواهند کرد .

رئیس تحقیقات بازار شرکت پاکسان در تشریح راه های این ارتباط افزود: مشتریان محترم می توانند با ارائه نظرات خود ، ما را در جهت بهبود کیفیت محصولات یاری نمایند .

به گفته وی سیستم تلفن گویای شرکت پاکسان با شماره تماس 64562360 و64562361 وب سایت شرکت پاکسان به نشانی WWW.PAXANCO.COM به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان ارجمند از محصولات پاکسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.